Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika.
Lastnik spletne trgovine je Femec Rudolf .s.p. V nadaljevanju bo omenjen kot Servis Femec
Naročene artikle lahko prevzamete tudi pri nas na Brnčičevi 13 v Ljubljani. Za informacijo o zalogi lahko tudi pokličite ali pošljite poizvedbo na email !
- Nakupovanje v spletni trgovini.
Če ste nov uporabnik v naši spletni trgovini, se lahko prijavite kot “nov uporabnik”, ali pa zaključite nakup kot “Gost”.
Izdelke, ki ji želite kupiti, izberete s klikom na košarico. Odpre se vam okno “potek nakupa” in nato samo sledite navodilom. Ko izvedete naročilo, boste prejeli na vaš elektronski (e-mail) naslov potrdilo o sprejetju Vašega naročila. V najkrajšem možnem času pa tudi obrazec, ki potrjuje sprejem ali zavrnitev vašega naročila. V obrazcu je navedeno tudi kdaj lahko pričakujete naročene izdelke. Če pri vas pride do kakšnih sprememb ali želite preklicati naročilo, nas prosimo čimprej obvestite.
Vse cene v spletni trgovini že vključujejo davek na dodano vrednost. Ko posredujete vaše naročilo, se ceni dodajo stroški pošiljanja, kot je to navedeno v obrazcu za naročilo in opisu na strain “Dostava naročenega blaga”
- Nakupovanje v spletni trgovini za podjetja.
Če nakupujete izdelke za vaše podjetje in ste registrirani kot pravna oseba ali fizična z dejavnostjo, se registrirajte kot podjetje(ali nakup zaključite kot “Gost”-brez shranjevanja vaših podatkov kot Uporabnik). Prosimo, da pri registraciji v našo spletno trgovino vpišete točen naziv podjetja, naslov in davčno številko.
Če bodo podatki neustrezni ali nepopolni, se nakup ne bo izvršil.
Za naknadno spreminjanje podatkov (naziva podjetja, naslova, ID za DDV…) nam pošljite original račun zaradi stornacije in izdelave novega računa z vašimi ddv podatki… Za to storitev zaračunavamo stroške v znesku 4 € (stornacija,poštnina). Račun je možno popravljati v roku enea meseca.
Pogoji ter stroški dostave pri naročanju v spletni trgovini- ob vsakem naročilu, ne glede na vrsto plačila in dostave, je vaš strošek dostave/pakiranja 4,00€
- Načini plačila v spletni trgovini
Naročene izdelke lahko plačate na več načinov:
1. Gotovina – plačilo po povzetju
2. Predračun – velja za plačila naročil nad 50€ in samo za pravne osebe/osebe z dejavnostjo – z nakazilom preko spletnih bank (Abanet,klik,proklik…), ali nakazili neposredno na banki ali pošti.
POZOR: Pri izbiri načina plačila “Predračun”, prosimo, da kupci s plačilom počakajo dokler ne prejmejo potrditvene e-pošte z pdf predračunom z vsemi podatki. O plačilu nas obvestite (priložite potrdilo o plačiu,lahko tudi zaslonsko sliko plačila) ,da naročeno takoj pripravimo za prevzem.
- Garancija.
Aparati,kupljeni v trgovini Servis Femec imajo garancijo. Garancijski pogoji so navedeni v garancijskem listu.
Garancija ne velja za rezervne dele, potrošni material, baterije, kartuše,..
- Vračilo blaga.
Odstop potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info (at) servis-femec.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti na dan prevzema.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini in v nepoškodovani originalni embalaži .
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati pri odstopu od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Vračilo plačila za artikle (poštnina ni stvar vračila) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Za vrnitev blaga priporočamo uporabo dostavne službe, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravte za transport (originalna embalaža oziroma druga ustrezno varna embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
- Napotki za odstop od pogodbe.
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da bi to opravili čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
– previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste prepričani, da je artikel ustrezen.
– ne odpirajte artiklov, ki imajo varnostni pečat ali varjeno embalažo.
– vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) onemogočajo odstop od pogodbe, ker so taki izdelki higiensko oporečni.
– vidne sledi montaže – poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, lahko odstopite od nakupa.
Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje – v tem primeru se uveljavlja garancija in artikel reklamira v servis.
- Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine).
Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket ,takoj ko opazite poškodbo,vrnete na pošto (ali poštarju) .
Na Pošti je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki in z njimi urediti odškodnino.
- Stvarna napaka.
Kdaj se lahko uveljavlja stvarno napako ?
Kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile dogovorjene oziroma predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Stvarne napake ne morete uveljavljati pri nakupu rezervnih delov in potrošnega materiala.
- Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku.
Kupec nam omogoči pregled artikla osebno-ga dostavi ali pošlje na naš naslov.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Za dodatne informacije smo Vam na voljo v Servisu Femec od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00 ,Torek in Četrtek 8.00 do 17.00 Sobota 9.00 do 12.00 ure na telefonski številki 01 561-23-18 ali preko elektronske pošte info(at)servis-femec.si
Trudimo se, da je napak na spletni strani čim manj, vendar so napake možne in niso izključene tako v ceni kot v opisih.
Pridružujemo si pravico, da lahko slike,opise in cene spreminjajo brez predhodnje najave.